1. Нормативно-правова база
2. Етичний кодекс психолога
3. Лист ІМЗО від 07.07.2025 № 21/08-586 “Про методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти України в 2025/2026 навчальному році»”
iorytetni-napriamy-roboty-psykholohichnoi-sluzhby-u-systemi-osvity-ukrainy-v-2025-2026-navchal-nomu-rotsi/?fbclid=IwY2xjawLcPR1leHRuA2FlbQIxMQBicmlkETFBM2ZCWmNaQnRJRGxvc2xVAR4iGaKn6FMPALhGoS6Dt8ZFep-KQMuuMYb8EvuKqYoNdDaAutUv2vzgiTkI1A_aem_Me64ARrCBqq-PSxxkdy7wg
4. Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»
5. «Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби» практич. посіб. / авт.-упор.: І. І. Ткачук, Н. В. Пророк, Н. В. Лунченко, В.М. Горленко, В. Д. Острова, Н. В. Сосновенко; за заг. ред. В. Г. Панка. Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2024. 100 c.
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/741698/1/diahnostychnyi_minimum_2024.pdf
6. Лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 “Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”
https://docs.google.com/document/d/1UY_xe_kXCqYFOKgjZjd5xA4-KbSBzIef-qWQoEWugPs/edit7. Про затвердження професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти»
8. Нормативи часу на основні види роботи практичного психолога та соціального педагога
9. Mатеріали для використання в роботі під час воєнних дій
10. Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службамиНаказ МОН № 1047 від 02.10.2018 року
11. ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА В У МОВАХ ОЧНОЇ, ДИСТАНЦІЙНОЇ, ЗМІШАНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
12. Лист МОН від 12.11.2018 № 1/9-690 “Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки для використання в навчально-виховному процессі закладів освіти працівниками психологічної служби у системі освіти України”
13. Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
14. РІВНІ СЕРЕД РІВНИХ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Немає коментарів:
Дописати коментар