https://naurok.com.ua/post/7-multfilmiv-dlya-shkolyariv-pro-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami
Чеботарьова Олена, Гладченко Ірина
"Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток"
Література "Особливі діти і не тільки"
https://drive.google.com/drive/folders/1EiV7Ew7IZeFyva48z7YE2qgH_W9xT4or
Інклюзивна освіта. Навчальний посібник
https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/posibniki/inklyuziyavnz.pdf
Інклюзія, породжена війною
Як організувати та підтримувати спілкування і взаємодію дітей в інклюзивному класі.
https://educationpakhomova.blogspot.com/2021/10/20.html?fbclid=IwAR1Ool6zDqF-WSnZmErEDZluEF8nbb4JwjuJKsZS7FtMJOLe4yK733j8gkghttps://www.youtube.com/watch?v=utONaki-Mmo
https://naurok.com.ua/zbirnik-sensorni-igri-i-h-vidi-187021.html
Розвиваючі ігри та вправи для дітей з синдромом Дауна
Як правильно визначити рівні підтрики дитини – методичні рекомендації для шкіл та ІРЦ
https://www.facebook.com/groups/1947856168646226/permalink/4475503535881464
Рівні підтримки дітей: Кабмін вніс зміни в постанову про інклюзивне навчання в садках
Корекційні програми МОН
Рекомендації на закріплення матеріалу
з уроку «Корекція розвитку» для дітей на літній період.
1-2 клас ІПК:
1.
Тема № 1 «Школа»:
- шкільне приладдя та його призначення;
- геометричні фігури;
- орієнтація в зошиті та просторі.
2. Тема № 2 «Родина»:
- сім’я її склад та обов’язки;
- професії, знати професії
батьків.
3. Тема № 3 «Будинок»: (називати по 10 предметів)
- знати домашню адресу;
- обов’язки на роботі та вдома;
- кімнати та іх призначення;
- «Одяг», «Головні убори», «Взуття», «Посуд», «Меблі», «Інструменти», «Електричні прилади», «Дерева», «Кущі», «Квіти».
4. Тема № 4 «Простір і час»:
- сезонні зміни та явища осені,
зими, весни, літа;
- назви місяців.
3-4 клас ІПК:
МИСЛЕННЯ.
1. Тарілка, стіл, чашка,
чайник.
2. Диван, стіл, ковдра, крісло.
3. Перець, груша,
капуста, морква.
4. Цибуля, лимон, яблуко, персик.
5. Синиця, курка, дятел,
сова.
6. Собака, кіт, заєць, корова.
7. Мураха, бджола, оса, горобець.
8. Кінь, лось, вовк, олень.
9. Ножиці, цвях, молоток, сокира.
10. Тролейбус, водій, автобус, літак.
ПОРІВНЯННЯ (пояснити чим схожі і чим відрізняються).
1. Дівчинка – лялька. 2. М’яч – кавун.
3. Вовк – собака. 4. Кролик – заєць.
5. Літак – птах. 6.Автобус – трамвай.
7. Санки – лижі. 8. Сосна – береза.
9. Оса – бджола. 10. Зошит – книга.
Протилежні слово
1. День - 2. Чорний - 3. Високий - 4. Сирий-
5. Шкідливий - 6. Купувати - 7. Премога - 8. Широкий -
9. Розпалювати - 10. Веселий - 11. Сидить- 12. Холодний-
Числові ряди
|
1 2 3
4 5 6
… |
|
12 10 8
6 4 … |
|
6 9 12
15 18 21
… |
|
2 4 8
16 32 … |
|
32 29 26
23 20 … |
|
4 1 5
2 6 3
… |
|
2 5 8
12 15 …
|
|
1 0 0
2 0 0
… |
|
9 8 7
6 5 … |
|
8 2 8
3 8 4
… |
Закріплення узагальнюючих понять: називати до 12 предметів:
- «Одяг», «Головні
убори», «Взуття», «Посуд», «Меблі», «Комахи»,
«Птахи», «Дерева», «Квіти», «Кущі», «Інструменти», «Електричні прилади».
- Сезонні зміни та явища осені,
зими, весни, літа, місяці.
Календарне тематичне планування "Корекція розвитку" ЗПР
Конспекти занять вчителя корекції
Немає коментарів:
Дописати коментар