Сторінка вчителя з корекційної освіти

https://naurok.com.ua/post/7-multfilmiv-dlya-shkolyariv-pro-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami

Чеботарьова Олена, Гладченко Ірина

"Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток"

https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/navchalno-metodychny-posibnyky/dlya-pedpratsivnykiv-ospotreby/Uchni-pochatkovykh-klasiv-iz-porushenniamy-intelektualnogo-rozvytku-navchannia-ta-rozvytok-Chebotarova.pdf

Література "Особливі діти і не тільки"

https://drive.google.com/drive/folders/1EiV7Ew7IZeFyva48z7YE2qgH_W9xT4or

Інклюзивна освіта. Навчальний посібник

https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/posibniki/inklyuziyavnz.pdf

Інклюзія, породжена війною

Як організувати та підтримувати спілкування і взаємодію дітей в інклюзивному класі. 

https://educationpakhomova.blogspot.com/2021/10/20.html?fbclid=IwAR1Ool6zDqF-WSnZmErEDZluEF8nbb4JwjuJKsZS7FtMJOLe4yK733j8gkg
https://www.youtube.com/watch?v=utONaki-Mmo

https://naurok.com.ua/zbirnik-sensorni-igri-i-h-vidi-187021.html

Розвиваючі ігри та вправи для дітей з синдромом Дауна


Як правильно визначити рівні підтрики дитини – методичні рекомендації для шкіл та ІРЦ

Інклюзивна освіта-корисні посилання
https://www.facebook.com/groups/1947856168646226/permalink/4475503535881464

Рівні підтримки дітей: Кабмін вніс зміни в постанову про інклюзивне навчання в садках

Корекційні програми МОН

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchannya-ditej-u-specialnih-zakladah-osviti/osvita-ditej-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekcijni-programi

 Рекомендації на закріплення матеріалу

з уроку «Корекція розвитку» для дітей на літній період.

1-2 клас ІПК:

1. Тема № 1 «Школа»:

- шкільне приладдя та його призначення;

- геометричні фігури;

- орієнтація в зошиті та просторі.

   2. Тема № 2 «Родина»:

          - сім’я її склад та обов’язки;

          - професії, знати професії батьків.

  3. Тема № 3 «Будинок»: (називати по 10 предметів)

         - знати домашню адресу;

          - обов’язки на роботі та вдома;

         - кімнати та іх призначення;

        - «Одяг», «Головні убори», «Взуття», «Посуд», «Меблі»,    «Інструменти», «Електричні прилади», «Дерева», «Кущі», «Квіти».

  4. Тема № 4 «Простір і час»:

         - сезонні зміни та явища осені, зими, весни, літа;

         - назви місяців.

3-4 клас ІПК:

МИСЛЕННЯ.

1.  Тарілка, стіл, чашка, чайник.

2.  Диван, стіл, ковдра, крісло.

3.  Перець, груша, капуста, морква.

4.  Цибуля, лимон, яблуко, персик.

5.  Синиця, курка, дятел, сова.

6.  Собака, кіт, заєць, корова.

7.  Мураха, бджола, оса, горобець.

8.  Кінь, лось, вовк, олень.

9. Ножиці, цвях, молоток, сокира.

10. Тролейбус, водій, автобус, літак. 

ПОРІВНЯННЯ (пояснити чим схожі і чим відрізняються).

1.  Дівчинка – лялька.                 2. Мяч – кавун.

3.  Вовк – собака.                        4. Кролик – заєць.

5. Літак – птах.                            6.Автобус – трамвай.

7. Санки – лижі.                           8. Сосна – береза.

9. Оса – бджола.                          10. Зошит – книга.

Протилежні слово

1. День -             2. Чорний -          3. Високий -     4. Сирий-            

5. Шкідливий -    6. Купувати -        7. Премога -     8. Широкий - 

9. Розпалювати -  10. Веселий -       11. Сидить-      12. Холодний-

Числові ряди

  1.  

1    2    3    4    5    6    …

  1.  

12     10     8     6     4     …

  1.  

6     9     12     15     18     21     …

  1.  

2     4      8       16     32     …

  1.  

32    29     26    23     20     …

  1.  

4    1   5    2    6    3     …

  1.  

2   5    8   12   15     …  

  1.  

1   0   0   2   0   0     …

  1.  

9    8    7    6    5     …

  1.  

8    2    8    3   8   4     …

Закріплення узагальнюючих понять: називати до 12 предметів:

- «Одяг», «Головні убори», «Взуття», «Посуд», «Меблі»,  «Комахи», «Птахи», «Дерева», «Квіти», «Кущі», «Інструменти», «Електричні прилади».

       - Сезонні зміни та явища осені, зими, весни, літа, місяці.


«Корекція розвитку» 
Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку 
Автори: Сак Т.В., Прохоренко Л.І. 
Міністерство освіти і науки України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України 

https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/korekciini_programy/4-programa-korekcziya-rozvitku.pdf

Календарне тематичне планування "Корекція розвитку" ЗПР

https://vseosvita.ua/library/prespektivne-tematicne-planuvanna-korekcia-rozvitku-dla-ucniv-1-klasu-iz-zpr-459550.html

https://vseosvita.ua/library/prespektivne-tematicne-planuvanna-korekcia-rozvitku-dla-ucniv-2-klasu-iz-zpr-459553.html

https://vseosvita.ua/library/prespektivne-tematicne-planuvanna-korekcia-rozvitku-dla-ucniv-3-klasu-iz-zpr-459554.html

https://vseosvita.ua/library/prespektivne-tematicne-planuvanna-korekcia-rozvitku-dla-ucniv-4-klasu-iz-zpr-459555.html

Конспекти занять вчителя корекції




Немає коментарів:

Дописати коментар